top of page

שיפור תהליכים בארגון

תקשורת של הארגון עם סביבת הפעילות שלו (Ecosystem) הכוללת, את לקוחותיו, שותפיו העסקיים, סוכניו, ספקיו וכמובן עובדיו היא נשמת אפו. באותו אופן, בכל ארגון, האגפים השונים, על ההתמחויות ותחומי הידע השונים, חייבים להסתנכרן. הסנכרון הפנימי והסנכרון עם סביבת הפעילות של הארגון ממומש באמצעות תהליכים החוצים ארגונים (B2B, B2C), מחלקות/אגפים, בעלי תפקידים, ומערכות שונות. 

מעבר על התהליכים תמיד(!) גורר מחשבה שתמיד(!) תניב ייעול.

התייעלות תפעולית, תמיד מבורכת ותמיד מניבה תוצרים טובים. הסיבה היא שאף ארגון, לא נשאר במצב קבוע, לא השוק, לא המוצרים המתחרים, לא הלקוחות, לא האנשים ובוודאי שלא הטכנולוגיה. הכל משתנה בקצב גבוה למדי. על כן בחינת התהליכים, במטרה לייעלם ולהתאימם למצב הרצוי, הטמעת טכנולוגיות מודרניות ורלוונטית ומיקסום אפשרויות האוטומציה, תמיד תביא לשיפור.

ב Simplify IT, אנו עובדים עם הכלים המאפשרים התייעלות, מבינים היטב את הצורך ונוכל ללוות כל ארגון בתהליכים מרתקים אלה.

שיפור.png
bottom of page